Who is watching me... :)

środa, 12 sierpnia 2009

Nauśnice- czyli kolczyki











Jestem fanką języka czeskiego!Uwielbiam jeździć do Pragi i do ciotki, która w Czechach założyła rodzinę . Po czesku kolczyki to "nauśnice", prawda że uroczo brzmi ? Wyprodukowałam je wczoraj wieczorem , żeby dzisiaj móc zrobić wpis i nie oglądać na pierwszym planie mojej okropnej stopy!... Kolczyki - (drugie) to : barwiony turkus i srebro, oraz (pierwsze) : kryształ górski , perełki i moonstone w srebrze. Ps. znamię(?) na stopie się goi, po wczorajszym dłubaniu igłą...

10 komentarzy:

  1. Nauśnice - fajnie brzmi. Chciałam napisać jak u nas mówiło się na kolczyki ale ... zapomniałam (załośniczki chyba ... sprawdziłam - załośniczki).
    Bardzo ładną biżuterię robisz.

    I nie dłub więcej igłą w żadnych znamionach ani żadnych kropkach ... .

    OdpowiedzUsuń
  2. popieram- więcej nie baw się w ... chirurga, bo to nie jest zabawne potem, jak się coś babrze...

    A KOLCZYKI BOMBA... ja też robię, ale chyba nie tak ładne... ja nie mam jakos cierpliwości do szpilek... moze bym miała, gdybym ich więcej kupowała, prawda jest taka, ze drut jest tańszy..., a loopiki wychodzą mi znośnie :)

    POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna biżu, "podobuja" mi sie te z turkusem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydawało mi się, że już wysłałam komentarz, ale cosik go nie widzę:)Śliczne te kolczyki, obie pary są fantastyczne, pierwsze, za klasę i elegancję, drugie za formę i kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądałam Twój album, zauroczona nie tylko pracami ale i... słowem...
    Przeglądałam i tak się zastanawiałam co mi się najbardziej podoba.
    I nadal nie potrafię powiedzieć, które kolczyki przypadły mi do gustu.
    Wiem tylko jedno... chciałabym mieć je wszystkie... ;)
    Pozdrawiam...

    P.S. Za "sarkazm" się nie gniewam, nie mam za co po prostu... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. inno - miło piszesz... :), co do świecidełek , to możemy wymiankę zadziałać, bo ja Twoje Tildy lowe.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. anya ale się uśmiałam...:)Powiadasz, że lowasz moje lale...? No to trzeba coś pomyśleć...

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne!!! jak wszystkie twoje prace!!! Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ! zabiłabym za takie kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń